24 sept. 2015

INSCRIPCIONS TANCADES!!!

28 EQUIPS CATEGORIA POPULAR

20 EQUIPS CATEGORIA FAMILIAR

Demà publicarem el raidbook!!!

Coses a tenir en compte:

1.- Pel dinar: pasta party (amanida de pasta, pa, gelat i beguda). Per que fos un dinar ECO agrairíem que portéssiu plat, coberts i got. Tindrem plats, coberts i gots de plàstic pels despistats, però no per tothom!!!

2.- Categoria Popular: s'enllaçaran trams de BTT i a peu. Per tant, els que porteu sabatilles de BTT haureu de carregar les sabatilles de córrer a sobre. Així doncs, necessitareu una motxilla apte per transportar les bambes de córrer.

3.- Veniu amb temps per tal de gestionar la  inscripció i preparar-vos. Mitja hora abans de l'inici del raid ja hauríeu d'estar preparats per les explicacions que us donarem.


Dissabte 26 de setembre del 2015:

  7.00 h: Recepció de participants Popular al GEN Roses.
  8.30 h: Briefing Popular a l'Arc de Sortida.
  9.00 h: Sortida Popular.
  9.15 h: Recepció participants categoria familiar.
10.30 h: Briefing categoria familiar.
11.00 h: Sortida Raid  Familiar.
14.00 h. Tancament de l'arribada categoria familiar i popular.
14.15 h. Dinar final de raid - Pasta Party.
14.45 h. Entrega de premis i sorteig material.

4.- MOLT IMPORTANT: Heu de portar les LLICÈNCIES FEDERATIVES per demostrar que esteu federats i les farem servir de fiança. Qui no la porti haurà de pagar la llicència temporal. Els que no tingueu llicència haureu de deixar el DNI de fiança.

5.- L'organització us proporcionarà uns DORSALS que s'hauran de tornar al final del raid.

6.- Recordatori del material:

Material Obligatori popular:
Per equip:
Farmaciola (material mínim: gases, betadine, tisores, benes i esparadrap)
Manta de supervivència.
Mòbil engegat amb el telèfon de l’organització.
Full de ruta i mapes lliurats per l’organització.
Brúixola (RECORDEU: HI HA UN EXERCICI DE RUMBS!!!)
Funda estanca portamapes.
Kit de reparació btt.

Per participant:
Btt i casc homologat.
Gorra o buff.
Jaqueta impermeable.
Targeta sportident.
Frontal (HI HA UN LLOC QUE EL NECESSITAREU)
Xiulet.
Dipòsit aigua: mínim 500 ml.
Menjar (3 barretes d’emergència)
Motxilla amb capacitat per poder transportar les sabatilles de córrer; en cas de portar pedals automàtics.

Material recomanat:
Portamapes btt.

Material seccions categoria popular: btt i casc homologat. La resta de material el cedeix l'organització.

Material Obligatori durant tot el raid familiar:

Per equip:
Farmaciola (material mínim: gases, betadine, tisores, benes i esparadrap)
Manta de supervivència.
Mòbil engegat amb el telèfon de l’organització.
Full de ruta i mapes lliurats per l’organització.
Brúixola.
Funda estanca portamapes.
FRONTAL o PETITA LLUM o APLICACIÓ DE MÒBIL. (TROBAREU UN PAS OBLIGAT CURT PERÒ MOLT FOSC QUE NECESSITAREU IL·LUMINAR!!)

Per participant:
Motxilla.
Gorra o buff.
Jaqueta impermeable.
Targeta sportident proporcionada per l'organització.
Xiulet.
Dipòsit aigua: mínim 500 ml.
Menjar (3 barretes d’emergència)

Material seccions categoria familiar: La resta de material el cedeix l'organització.

No hay comentarios:

Publicar un comentario